T-skjorter med trykk kan spille mange roller, enten de er banale, ondskapsfulle, humoristiske eller politiske og dødsseriøse. De setter ting i perspektiv, som når Britney Spears går med innskriften «I am the American Dream». De kan også være relasjonelle rampestreker, som med «Jeg er ute med en tulling» på skjorta. Eller de bærer på et budskap, som Melanie Trump, USAs førstedame den gang hun tok på seg en skjorte med «I really don't care, do you?» før hun besøkte et mottak for flyktningebarn. Melissa Mabesoone i kunstnerkollektivet Buren så kort etter dette stuntet en annen dame i gata med «I really care, why won't u? Be best!»
Buren gjør ofte bruk av humor og fantasi i sine forsøk på å utfordre omgivelsene de inngår i. I denne korte og enkle forestillingen bruker de tekst, video og foto i en kritikk av kultur og samfunn. De sitter bak et bord med hver sin laptop og gir liv til flere tusen t-skjortetrykk de har sett på gata, i butikker eller på nettet. Hvorfor og for hvem er skjortene laget? Hvilke samtaler kan vi ha om vi går inn i hva de sier alle sammen? Buren har satt sammen ironiske og provokative budskap og slagord, fra samtaler mellom far og datter til protester eller telefonsex sent på natten, og serverer dem til oss på overraskende vis.
Etter forestillingen åpner T-skjorteatellieret hvor du selv kan få laget deg en egen skjorte med eget trykk.